ГРАНІ-ТИЗДАТЕЛЬСТВО ГРАНИ-Т
Інна Волосевич «Про хлопчика»Ніна Воскресенська «Владар Країни Бажань»«Історія Свято-Михайлівського Золотоверхого монастиря»Анастасія Крачковська про Евариста Ґалуа, Теодора Рузвельта, Енді Воргола, Михайла Дзиндру, Марґарет Тетчер«Казки Японії»Леся Воронина «Прибулець з країни Нямликів»«Українська графіка першої третини ХХ століття»Олесь Ільченко «Пригоди динозавриків»«Казки Скандинавії»«Ростам і Сохраб»Іван Андрусяк «Зайчикова книжечка»Володимир Єшкілєв «Втеча майстра Пінзеля»Про тваринОлесь Ільченко «Наші птахи»«Три казочки у в'язочку»Ян Твардовський «Ще одна молитва»Вітаутас В. Ландсбергіс «Мишка Зіта»«Україна-Японія: дерев'яна архітектура»«По одному віршу ста поетів (1235 р.)»Н.В. Гоголь «Петербургские повести»Олександр Макаров «Курс юного антиквара»Біблія «Для сімейного читання з коментарями та ілюстраціями»Ярослав Грицак «Життя, смерть та інші неприємності»«Іоан Георг Пінзель. Скульптура. Перетворення»


Розсилка новин

Підписатися на розсилку







Як писати відгук? Поради миколаївських бібліотекарів RSS

22 жовтня, 2009

 

Письменник пише, щоб його прочитали, мало того, він ще й хоче одержати відгук на своє творіння. А гарний відгук, як відомо, іноді буває ціннішим, ніж вдала стаття.

Пропонуємо вам наступний орієнтовний план створення і оформлення творчої роботи (відгука) читача-дитини:

1) Титульна сторінка називається «Давайте знайомитись - це я!». Тут автор повинен написати своє ім’я, призвіще, назву проекту, школу, рік, місто. Також можна прикрашати цю сторінку своєю фотокарткою – знайомитись так знайомитись!

2) «Це моя книга» - тут дитина вказує автора книги, її назву, вихідні дані твору, рік, місце видавництва. Ця сторінка, як і всі попередні, яскраво оформлена: візерунки, орнаменти, малюнки здатні створити у дитини і дорослого особливий настрій під час перегляду творчої роботи.

3) Наступний розділ присвячується історії створення книги, розповіді про автора твору.

4) «Історико-географічний» розділ - в ньому діти пишуть про місце, де розгортаються події, які відбуваються в книзі, згадують при цьому континенти, країни, міста. Найтямущі книжкові дослідники навіть малюють карти, на яких вказані маршрути подорожей героїв твору.

5) «Емоційне перехрестя» або «Перехрестя думок». Цей розділ допомагає дітям розкрити свої емоції і внутрішні переживання під час читання улюбленої книги. Поділитися, чому і чим вона сподобалася (долею героїв, їхні вчинки та поведінка, спосіб життя чи самі події, які почуття викликала, хто із героїв був би хорошим другом і чому?). В цьому розділі дитина також може розмістити власні поетичні твори, стосовно улюбленої книги, якщо має такі творчі здібності.

6) «Я - декоратор і костюмер». Це твердження потрібно дитині довести за допомогою пензля і олівця. До найбільш яскравого і улюбленого епізоду книги дитина спробує намалювати ілюстрацію, де будуть зображені герої та навколишні декорації, їх костюми. Це багато розповісти про свого господаря, а також - про автора костюма.

7) «Ми читали всією сім’єю». Ця сторінка вкрай цікава і важлива. Відомо, що багато батьків читають разом з дітьми і обговорюють прочитане вголос. Це важливо і для дорослих, і для маленьких членів родини. Батьки можуть взяти участь у написанні творчої роботи своєї дитини. Це не означає писати за нього. Спостерігаючи за творчим процесом здійснення завдання, батьки повинні вносити свій посильний вклад порадами. У даному випадку такий вклад може стати відгуком дорослої людини про книгу, яку прочитала його дитина.

8) «Реклама-рекомендація». У цьому розділі дитина пропонує іншим одноліткам докази необхідності прочитання даної книги.

9) «Словниковий реквізит». У цьому розділі дитина показує свою самостійну роботу в пошуку значення незнайомих слів. Такі слова діти виписують окремо з книги і вказують їх значення, попрацювавши зі словниками.

10) «Бібліографічні титри». Учні сучасних навчальних закладів вчаться правильно оформляти свої дослідження: роботу повинен завершувати список використаної літератури.

 За матеріалами Миколаївської обласної бібліотеки для дітей імені В. Лягіна (http://laginlib.org.ua)




© 2006—2019 Видавництво «Грані-Т»
Телефон/факс:
+380 44  200-12-57 (58, 59)

Україна 02140, м. Київ, вул. Бориса Гмирі, 2, офіс 10.
Ел. пошта: office@grani-t.info
Повна контактна інформація